میانگین افزایش دستمزد کارگران اعلام شد

وزیر کار، میانگین افزایش دستمزد کارگران در سال آینده را اعلام کرد.

به گزارش صدای بورس، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در اظهارنظری تاکید کرده است که میانگین افزایش حقوق‌ها برای سال آینده بیشتر از ۲۰ درصد است.

صولت مرتضوی در واکنش به نظر کارشناسان که معتقدند با توجه به اختلاف نرخ تورم و میزان افزایش حقوق کارگران در سال آینده ۳۰ درصد سفره کارگران کوچک‌تر خواهد شد، گفته است: اولا افزایش حقوق برای سال آینده ۲۰ درصد نیست و علاوه بر ۲۰ درصد، امتیازات ردیف اول و دوم را هم اضافه کرده‌اند و میانگین افزایش حقوق‌ها بیشتر از این رقم است. تورم هم طبق آخرین آمار، ۴۴ درصد است.

منبع:خبرآنلاین

کد خبر 489523

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

  • هزینه ماهانه سبد معیشت کارگران ۲۳.۵ میلیون تومان اعلام شد

    هزینه ماهانه سبد معیشت کارگران ۲۳.۵ میلیون تومان اعلام شد

    نایب رئیس کانون هماهنگی شورای اسلامی کار استان تهران از آغاز به کار کمیته دستمزد کانون با هدف بررسی هزینه‌ها و محاسبه تورم سبد معیشت خانوارهای کارگری خبر داد و تاکید کرد: تعیین مزد منطقه‌ای نظامات مزدی را به چالش می‌کشاند.

  • تورم، صاحب‌خانه سفره‌ های ایرانی

    تورم، صاحب‌خانه سفره‌ های ایرانی

    تورم اقتصاد به ۴۴ درصد رسید؛ این اعداد و ارقام نگران‌کننده، نشان می‌دهد هر خانوار ایرانی در این مدت چه میزان بار گرانی را به دوش کشیده؛ باری که نه تنها مشخص نیست چه زمانی بر زمین خواهند گذاشت، بلکه باید منتظر سنگین‌تر شدن آن باشند. آمار منتشر شده از سوی مرکز آمار نشان می‌دهد تورم دسته خوراکی‌ها در دی ماه سال جاری، ۲.۴ درصد بود.

  • دستمزد کارگران عقب‌تر از سبدمعیشت

    دستمزد کارگران عقب‌تر از سبدمعیشت

    عضو شورای‌عالی کار بابیان اینکه مزدهمیشه عقب‌تر از نرخ تورم بوده است،گفت:اگر نرخ تورم را به سبد معیشت، نسبت‌به سال گذشته درنظر بگیریم حداقل عدد سبدمعیشت امسال بیش از ۱۵میلیون تومان خواهدبود.

  • عقب ماندگی مزدی سال‌های قبل کارگران باید جبران شود

    عقب ماندگی مزدی سال‌های قبل کارگران باید جبران شود

    رئیس کانون عالی انجمن‌های صنفی کارگران گفت: بخش بزرگی از مشکلات معیشتی به دلیل عقب‌ماندگی مزدی سال‌های دور کارگران بوده و نتوانسته هزینه‌های زندگی کارگران را جبران کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =